ada apa pada NAMA .. | Dinie Niniey :)

ada apa pada NAMA ..


dinie amni binti mahamud

nampak tak nama kat atas tu ? haa , tu lah nama sebenar aku < NINIEY > . sedap ke nama aku nie ? ofcoz lah kan , penat  mak bapak aku cari nama tuk aku . HEHE . ada apa pada nama aku nie ?? nak tahu , pakat mai baca ramai2 naa .....

D > pendiam , bercakap bila perlu , sopan ( yeke ? aku nie dah lah BRUTAL ) , berdisiplin , kuat kerja
 > suka pendam perasaan/masalah , mudah rasa curiga/cemburu , suka nangis (HAHA!)
N > baik hati (ofcoz lah kan) , rapi pakaian , suka tolong orang (tapi orang tak nak tolong aku pon) , mudah sedih , kurang percaya diri
I > [ sila rujuk statement di atas ]
E > pandai (result tak TOP mana pon) , periang bila hati senang (sengal,giler,lawak,otak masuk air) , suka diam diri bila gundah atau buat orang lain terluka .

A > ramah (dengan orang yg rapat SAHAJA) , murah senyuman (SEDEKAH) , pandai sesuaikan diri dalam pergaulan dan cerdas
M > mudah rasa hati (kena marah sikit pon dah touching) , mudah keluarkan kata2 pedas bila marah tapi mudah reda ( TEPAT sekali ! suka cakap F*** , B*** , mcm2 ada . HAHA !)
N > [ ingat aku rajin sangat ke nak tulis banyak2 kali ]
I > [ baca kat atas sinun ]

semua kenyataan di atas MEMANG benar , tepat lak tu . sesiapa yang baru nak kenal aku , nie semua character aku . so faham2 lah ye . ngeeee ~


THANKS FOR READING :)

0 komen budak comel :):