i want it !!! :D | Dinie Niniey :)

i want it !!! :D


aku nak fixie macam dalam pic nih .. HUHU . entah sejak bila aku minat kat benda neh . nak fixie !! nak jugak . mama , abah , adek adek . belikan nie untuk akak bolehh ??? *buad muka welfare macam mintak kaki* : D . HAHA . gedik sial aku nie . tak kisah lah , yang penting aku nak jugak .

hah ! ade budak neh tanye aku nak hadiah ape if result spm aku gempak . so , mr A . saye nak fixie bolehh ?? kalau aku dapat 11A , kau kena belikan . tau ! *padahal aku amik 10 je*

kalau ade sape sape belikan nie tuk aku , memang sayang kau lebih ar . HAHA
THANKS FOR READING :)

0 komen budak comel :):