malam yang paling SENGAL -___- | Dinie Niniey :)

malam yang paling SENGAL -___-

namapak title kat atas neh ? MALAM ? haa , jangan fikir benda lain doe . al kisah nye begini . aku chat dgn dua ekor nyet neh . aku pakat dgn sekor tuh 'A' (bukan name sebenar) nak pakai same default pic kat fb , then yang lagi sekor tuh 'Z' (bukan name sebenar)  jeles pulak . HAHA . pasto Z pakai pic aku as die punye default . bikin malu kaum je lah kau nie .. *bak kata A* . A semakin panas dan berang . die nak balas balik kat aku dengan Z . aku tak tahu nak sokong sape . A ke Z ? masing masing suruh aku buad yang same . HAHA . lantak ah kan . adek aku lagi penting KODD .. aku dengan Z dah ready nak berperang dengan A . tak sabar ouh . HAHA . so now , default pic aku adalah pic Z . aku dah bertukar jantina dengan die . jangan terkejut . cheers (^ ^ )V

nie default pic aku yang same dengan A . comel tak ?? HAHA
eh , A !! nanti kita pakat pakai default pic sama sama nak ? sayang kau lah kawan . ngeee
THANKS FOR READING :)

0 komen budak comel :):