WARNA bongkar watak | Dinie Niniey :)

WARNA bongkar watak

kita mesti ade suka kan sesuatu warna . betol tak ? aku pon ade suka kan beberape warna . aku suka warna merah , hitam , putih , pink !! petang tadi aku bace satu majalah nie , then aku baca lah pasal tajuk ni . ' warna bongkar watak ' . warna warna ni semua mengambarkan watak seseorang . MENARIK kan ?? so aku pon nak share lah jugak dengan korang .. ^^

warna merah - kamu sangat berwibawa dan juga sangat senang melindungi orang yang lemah . walau sering kali bergaul dan bercanda tapi kamu mampu menahan diri . banyak orang mengatakan cinta , tapi kamu selalu berfikir dan berfikir lagi . kamu termasuk dalam golongan yang sukar untuk jatuh cinta .

warna hitam - kamu merupakan golongan yang sangat lincah dalam hal-hal tertentu saja . jika berada dalam kumpulan yang tidak disukai , maka kamu akan menjadi murung . kamu selalu tampil menarek , rapi , cukup ramai yang berusaha mengejar dan merebut cinta kamu .

warna putih - ramai orang yang mengagumi kamu kerana sifat anggun , sifat idealis ,serta nilai moral kamu yang teramat tinggi . kamu adalah golongan yang tak pernah angkuh , senang menolong sesiapa saja yang memerlukan bantuan kamu .


warna ungu - sifat keperibadian kamu benar-benar luar biasa . selalu optimis dalam menghadapi masa depan dan kamu tidak pernah ragu-ragu . apa yang diikerjakan kamu adalah yang terbaik . kamu pandai dalam mengikuti perkembangan zaman . dalam hal percintaan pula , hanya mereka yang kuat mental saja yang mampu mendekati dan menjadi sahabatmu .

warna hijau - jika kamu memilih hijau , maka kamu adalah golongan yang sangat romantik , menyukai keindahan , menyenangi alam sekitar dengan udara yang sejuk . kamu adalah seorang yang selalu berpegang kepada prinsip . dalam hal bercinta kamu mengidam-idamkan calon teman hidup yang mampu bertoleransi dan dapat dipercayai .

warna biru - kamu biasanya termasuk dalam gologan yang pemurung , tetapi selalu menyenangkan dan selalu bertindak pasif dalam segala hal . selalu mengharapkan kedamaian dan ketenangan . kamu memiliki kesulitan dalam pergaulan . begitu juga dalam bercinta kerana kamu sering menyembunyikan perasaan .

warna kuning - kamu memiliki sikap optimis . kamu adalah jenis yang periang dan senang bergaul , tidak memiliki penampilan yang sukar untuk didekati . sifat tolong-menolong selalu ada dalam diri kamu , kerana menolong merupakan suatu kewajiban mutlak bagi kamu . kamu adalah orang yang tidak pernah merendahkan sesiapa pun , walaupun seseorang itu agak lembap .

rase rase nye , ade tak ciri ciri ni semua kat korang based on korang punye fav colour lah .. aku rase aku punye ade kot , same sikit . SIKIT je . HAHA : D
THANKS FOR READING :)

2 komen budak comel :):

Amirul | Arik said...

HAHA , kita mcam warne HITAM JEA . Mimie suka ayt "jika berada dalam kumpulan yang tidak disukai , maka kamu akan menjadi murung . kamu selalu tampil menarek " . Memang kena dengan mimie lah .

DiNiE niniEy said...

really ?? HAHA . kena pilih kawan yang sekepala ar neh . baru ngam . dinie pon sape jugak macam tuh . :D