I am who I am :) | Dinie Niniey :)

I am who I am :)


Hai awak-awak yang comel .
Nak kenal tak Dinie ni siapa ?
Haaa, baca nie okayy :)

  • Pemalu , tapi suka cakap kasar + kesat
  • Suka loya buruk kadang-2 blurr sikit .
  • Selalu kena buli . lagi-2 dengan cikgu rengga , rooban ! rinduuu :(
  • gembeng (kuat menangis) bila di marah or di buli 
  • KETEGAQ , BEBAL , DEGIL , memberontak dalam diam
  • Tak suka dress up macam keperempuanan sangat
  • Kuat berangan . dah macam angan-2 mat jenin jek
  • Wajib tidur dengan ELMO (anak aku tu ! HAHA)
  • Wajib makan cheezy wedges . dah jadi habit sekarang
  • Kawan ayah pernah cakap aku ni suka nyanyi dari kecik
  • Hobi aku nyanyi depan cermin . *nasib baik cermin tu tak pecah* HAHA
  • Selalu pegang kepala , PELIK . tak tahu kenapa .
  • Takut tikus !
  • I'm not a morning person okeyy
  • Jangan kacau family or orang yang aku sayang . nanti aku karate korang !
  • Tak matang . sebab ?? aku ni macam budak-2 .. hahaha :D
  • Suka sakitkan hati orang lain =='
  • Tak suka cakap I LOVE YOU * jelly~~ *
  • Happy go lucky person
  • Dulu sangat takut dengan kucing , but now aku dah berani pegang kucing :)
  • Mudah terasa tapi tak suka menunjukkan perasaan sebenar 
  • Tak boleh minum susu , yekkkkk 
  • CENGEI aka garang !

tu jela kot yang korang perlu tahu tentang aku .
heee  ;)
Saya sangat sangat kuat makan ! Mama and abah cakap saya ni bela HANTU RAYA kot . HAHA


THANKS FOR READING :)

3 komen budak comel :):

hajar said...

*suke suke suke ! Macam ni rupanya akak Niniey ! hee, baru tahu.... <3

DiNiE niniEy said...
This comment has been removed by the author.
DiNiE niniEy said...

hehehehe :DD