kari yang mengerikan ! | Dinie Niniey :)

kari yang mengerikan !

otak terkeluar ??
korang pernah tengok tak ?
aku tak pernah tengok pon , dalam gambar je ade lahh
perhhhh , SERAMMM .....
aku buka satu blog ni , sebab nama blog dia unik 
aku tak sangka pula tu blog seram
nak tengok blog tu klik sini KARI NGERI BLOG
nama pun KARI NGERI , ingatkan kari yang kita makan tiap2 hari tu
tengok punye tengok blog tu
hilang selera aku nak makan , tidur pun terbayang blog tu !
kalau korang berani cuba la buka blog tu . HAHA
aku suka sebenarnya tengok blog tu , banyak gambar yang MENARIK 


PERHATIAN !!!
                       BLOG TERSEBUT HANYA SESUAI BAGI MEREKA YANG BERUSIA 18 TAHUN KE ATAS ! KANDUNGAN BLOG TERSEBUT TERSANGAT LAH EKSTREM ! BAGI SESIAPA YANG ADA SAKIT JANTUNG TU TAK PAYAH LAH TENGOK ...

THANKS FOR READING :)

2 komen budak comel :):

BΛBYDIΣRΛツ said...

Eeeuuiiwww ~ Seram nye tengok otak terkeluar >.<

DiNiE niniEy said...

hihihi . agak SERAM lah jugak !