tawaran sambung belajaq | Dinie Niniey :)

tawaran sambung belajaq

hello readers . comel lah korang hari nie ... :P

minggu lepas aku dapat satu surat nie . aku ingat kan surat dari peminat  , rupanya bukan . haiyooo , perasan macam artis je aku neh . HAHA ! aku dapat tawaran sambung belajar kat KATPM . aku baru pertama kali tahu pasal kolej nie . ape daaaa .. jauh jugak kolej tu , dekat PERLIS sinun . aku dapat tawaran tuk diploma farmasi . memang aku minat la kan . tapi nak buat macam mana , abah tak bagi . because tu kolej swasta . -______-

so terpaksa lah aku tunggu tawaran dari UiTM . kalau dapat dekat Puncak Alam memang terbaik ahh . dekat situ jek ade Fakulti Sains Kesihatan . rasanya lah .. lagipun tempat tu bukan jauh sangat dengan tempat aku . hahaha . nampak sangat aku tak boleh duduk jauh dengan parents aku .

nak tak nak , aku kena tunggu tawaran dari mana-2 uni yang aku dah apply hari tu . kalau dapat yang dekat-2 lagi bagus . heeee

P/S : aku bukan anak manje okey ! :P

THANKS FOR READING :)

4 komen budak comel :):

cekodok said...

gua dak uitm pnck alam...kos asasi engine...tp dh abes blaja...hehehe

DiNiE niniEy said...

ouh , yeke .. hehe :D

BΛBYDIΣRΛツ said...

ohh , youu minat course diploma farmasi ? great ! :)

DiNiE niniEy said...

yaa , even i tak suka subjek bio . HAHA