kenapa dengan pipi saya ?? | Dinie Niniey :)

kenapa dengan pipi saya ??

hari ni aku pergi sekolah dengan amirah . aku yang mintak dia temankan . *sayang kamu mira ♥

sebelum mem'blah'kan diri untuk sambung belajar , aku nak jumpa cikgu-2 yang rapat dengan aku la kan . aku jumpa cikgu nasir . borak-2 dengan dia . sempat lagi tu die suruh kitorang add FB dia . hehe . baiklah cikgu , nanti saya add ye :)

cikgu nasir : asal pipi kau ?
saya : kenape ? sambil pandang-2 amirah .
cikgu nasir : pipi kau penuh ar , dulu aku tengok tak macam ni pon .
saya : saya dah gemok cikgu ;)

HAHAHA , gelak gelak je . then cikgu pon minta maaf selama ni kalau die ade mengutuk kitorang n so whatever . ye cikgu , saya maafkan . cikgu maafkan saya jugak tau , sebab selama nie kitorang selalu gak cakap-2 pasal cikgu . heeeee

then , before balik sempat jugak jumpa cikgu hanita . my lovely BM teacher . saya SAYANG gila kat cikgu ! salam n peluk cikgu tadi . saya rasa nak nangis je tau tak . *cikgu pon sama kan ? hehe

tu je aku nak bagitahu , pape pon doakan saya berjaya okeyy :)



us with cikgu nasir 

pipi aku penuh ?? tembam seyhh . haha

THANKS FOR READING :)

0 komen budak comel :):